HEAL DSpace

Σχεδιασμός προϋπολογισμός και κριτήρια μέτρησης επιδόσεων της λειτουργίας μάρκετινγκ

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Καζαντζής, Χρήστος
dc.contributor.author Αναστασόπουλος, Βασίλειος Δ.
dc.date.accessioned 2010-09-14T08:10:34Z
dc.date.available 2010-09-14T08:10:34Z
dc.date.issued 2010-09-14T08:10:34Z
dc.date.submitted 2010
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/179
dc.description Η Βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή el
dc.description.abstract Οι συνεχείς οικονομικές και πολιτικές εξελίξεις σε διεθνές επίπεδο, οι πραγματοποιούμενες αλλαγές στο επιχειρηματικό περιβάλλον και η ισχυρότερη πίεση που ασκούν οι πελάτες στην επιχείρηση, έχουν επηρεάσει δραστικά τον τρόπο συμπεριφοράς, λειτουργίας και διαδικασίας στρατηγικού σχεδιασμού των σύγχρονων επιχειρήσεων. Η διαδικασία αυτή επιτρέπει στην επιχείρηση να αναγνωρίζει τις αλλαγές που λαμβάνουν χώρα στο περιβάλλον της και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην αγορά της και να κατευθύνει τους πόρους της στις ευκαιρίες εκείνες που έχει τις δυνατότητες να εκμεταλλευθεί. Ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ προσφέρει σημαντική βοήθεια στον συνολικότερο στρατηγικό σχεδιασμό της επιχείρησης και αποτελεί την αφετηρία όλων των δραστηριοτήτων που υπεισέρχονται στο στρατηγικό σχεδιασμό της επιχείρησης. Ο προϋπολογισμός είναι ιδιαίτερα χρήσιμος και αποτελεσματικός όταν αποτελεί ένα αναπόσπαστο τμήμα του επιχειρησιακού σχεδιασμού της επιχειρηματικής δράσης. Με τους προϋπολογισμούς οι επί μέρους οργανωτικές μονάδες μιας επιχείρησης (μάρκετινγκ, έρευνα και ανάπτυξη, κτλ) εκφράζουν σε ποσοτικούς όρους τα προγράμματα και σχέδια που εκπονήθηκαν για τη λειτουργία τους σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο και για την επίτευξη των στόχων τους. Οι προϋπολογισμοί λειτουργίας μάρκετινγκ προβλέπουν τη σύνδεση μεταξύ του στρατηγικού σχεδίου και άλλων λειτουργικών σχεδίων μάρκετινγκ και πρέπει να είναι σε θέση να ενσωματωθούν με άλλα σχέδια και να παρέχουν χρήσιμες αναλύσεις για να στηρίξουν την κρίση των αρμόδιων του μάρκετινγκ για το σχεδιασμό. 0εδομένων των παραπάνω προκλήσεων, καθίσταται σαφές ότι τα συστήματα μέτρησης της επίδοσης της επιχείρησης αποτελούν εργαλεία ζωτικής σημασίας για το μάνατζμεντ. Η μέτρηση των επιδόσεων του μάρκετινγκ μέσα από ισορροπημένες κάρτες επιδόσεων και συγκεκριμένα με τον Πίνακα Ισορροπημένης Στοχοθεσίας, προσεγγίζεται από μια σωστά «σταθμισμένη» ομάδα από βασικούς δείκτες επίδοσης, οι οποίοι αξιολογούν την επίδοση σε επιμέρους τομείς που είναι κρίσιμοι για την περαιτέρω ανάπτυξη της επιχείρησης. el
dc.description.abstract Continued economic and political developments at the international level, the ongoing changes in business environment and the stronger pressure from customers to the company, have dramatically affected the course of conduct, operational and strategic planning process of modern business. This process allows the company to recognize the changes occurring in the environment and the opportunities in the market and to direct resources to those opportunities has the potential to exploit. The strategic marketing planning offers significant assistance in holistic strategic planning firm and is the starting point of all activities involved in strategic planning of the operation. The budget is very useful and effective when it is an integral part of operational planning of doing business. With the budgets individual organizational units of a business (marketing, research and development, etc.) reflect in quantitative terms the programs and projects prepared for operation in a given period and to achieve their goals. The budgets of the department of marketing provide a link between the strategic plan and other marketing and operational plans and should be able to integrate with other projects and to provide useful analysis to support the decisions of the competent marketing planning. Given the above challenges, it is clear that the systems for measuring performance of the business are essential tools for management. Performance measurement of marketing through balanced performance cards, especially the Balanced Scorecard, approached by a well "balanced" group of key performance indicators, assess the performance in some areas that are crucial for the further development of the company. el
dc.language.iso el el
dc.subject.other προϋπολογισμοί el
dc.subject.other μάρκετινγκ el
dc.subject.other σχεδιασμός el
dc.subject.other επιχειρήσεις el
dc.title Σχεδιασμός προϋπολογισμός και κριτήρια μέτρησης επιδόσεων της λειτουργίας μάρκετινγκ el
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
heal.type masterThesis
heal.generalDescription Η Βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
heal.publicationDate 2010
heal.abstract Οι συνεχείς οικονομικές και πολιτικές εξελίξεις σε διεθνές επίπεδο, οι πραγματοποιούμενες αλλαγές στο επιχειρηματικό περιβάλλον και η ισχυρότερη πίεση που ασκούν οι πελάτες στην επιχείρηση, έχουν επηρεάσει δραστικά τον τρόπο συμπεριφοράς, λειτουργίας και διαδικασίας στρατηγικού σχεδιασμού των σύγχρονων επιχειρήσεων. Η διαδικασία αυτή επιτρέπει στην επιχείρηση να αναγνωρίζει τις αλλαγές που λαμβάνουν χώρα στο περιβάλλον της και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην αγορά της και να κατευθύνει τους πόρους της στις ευκαιρίες εκείνες που έχει τις δυνατότητες να εκμεταλλευθεί. Ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ προσφέρει σημαντική βοήθεια στον συνολικότερο στρατηγικό σχεδιασμό της επιχείρησης και αποτελεί την αφετηρία όλων των δραστηριοτήτων που υπεισέρχονται στο στρατηγικό σχεδιασμό της επιχείρησης. Ο προϋπολογισμός είναι ιδιαίτερα χρήσιμος και αποτελεσματικός όταν αποτελεί ένα αναπόσπαστο τμήμα του επιχειρησιακού σχεδιασμού της επιχειρηματικής δράσης. Με τους προϋπολογισμούς οι επί μέρους οργανωτικές μονάδες μιας επιχείρησης (μάρκετινγκ, έρευνα και ανάπτυξη, κτλ) εκφράζουν σε ποσοτικούς όρους τα προγράμματα και σχέδια που εκπονήθηκαν για τη λειτουργία τους σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο και για την επίτευξη των στόχων τους. Οι προϋπολογισμοί λειτουργίας μάρκετινγκ προβλέπουν τη σύνδεση μεταξύ του στρατηγικού σχεδίου και άλλων λειτουργικών σχεδίων μάρκετινγκ και πρέπει να είναι σε θέση να ενσωματωθούν με άλλα σχέδια και να παρέχουν χρήσιμες αναλύσεις για να στηρίξουν την κρίση των αρμόδιων του μάρκετινγκ για το σχεδιασμό. 0εδομένων των παραπάνω προκλήσεων, καθίσταται σαφές ότι τα συστήματα μέτρησης της επίδοσης της επιχείρησης αποτελούν εργαλεία ζωτικής σημασίας για το μάνατζμεντ. Η μέτρηση των επιδόσεων του μάρκετινγκ μέσα από ισορροπημένες κάρτες επιδόσεων και συγκεκριμένα με τον Πίνακα Ισορροπημένης Στοχοθεσίας, προσεγγίζεται από μια σωστά «σταθμισμένη» ομάδα από βασικούς δείκτες επίδοσης, οι οποίοι αξιολογούν την επίδοση σε επιμέρους τομείς που είναι κρίσιμοι για την περαιτέρω ανάπτυξη της επιχείρησης. el
heal.abstract Continued economic and political developments at the international level, the ongoing changes in business environment and the stronger pressure from customers to the company, have dramatically affected the course of conduct, operational and strategic planning process of modern business. This process allows the company to recognize the changes occurring in the environment and the opportunities in the market and to direct resources to those opportunities has the potential to exploit. The strategic marketing planning offers significant assistance in holistic strategic planning firm and is the starting point of all activities involved in strategic planning of the operation. The budget is very useful and effective when it is an integral part of operational planning of doing business. With the budgets individual organizational units of a business (marketing, research and development, etc.) reflect in quantitative terms the programs and projects prepared for operation in a given period and to achieve their goals. The budgets of the department of marketing provide a link between the strategic plan and other marketing and operational plans and should be able to integrate with other projects and to provide useful analysis to support the decisions of the competent marketing planning. Given the above challenges, it is clear that the systems for measuring performance of the business are essential tools for management. Performance measurement of marketing through balanced performance cards, especially the Balanced Scorecard, approached by a well "balanced" group of key performance indicators, assess the performance in some areas that are crucial for the further development of the company. en
heal.advisorName Καζαντζής, Χρήστος el
heal.academicPublisher ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
heal.academicPublisherID aua
heal.fullTextAvailability true
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.subject.agrovoc budgets el
dc.subject.agrovoc marketing el
dc.subject.agrovoc planning el
dc.subject.agrovoc corporations el
dc.description.degree Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση DSpace


Σύνθετη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές