HEAL DSpace

Sophomore engineering design: Back to the future

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Burmeister, JS en
dc.contributor.author Foutz, T en
dc.contributor.author Thompson, S en
dc.date.accessioned 2014-06-06T06:47:27Z
dc.date.available 2014-06-06T06:47:27Z
dc.date.issued 2007 en
dc.identifier.issn 0949149X en
dc.identifier.uri http://62.217.125.90/xmlui/handle/123456789/3605
dc.relation.uri http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-36349016629&partnerID=40&md5=d9607c9a151e95a06a2da0d34cf09f8d en
dc.subject Constraints en
dc.subject Customers en
dc.subject Design en
dc.subject Elementary school science projects en
dc.subject Engineering en
dc.subject K-5 design en
dc.subject Sophomore engineering design en
dc.title Sophomore engineering design: Back to the future en
heal.type journalArticle en
heal.publicationDate 2007 en
heal.abstract Design is a critical component of any engineering curriculum. It is possible to integrate a sophomore engineering design course focused on the theory of design and its application with the curriculum found in an elementary (K-5) school. The primary objective was to design science demonstrations for local elementary schools as part of a sophomore design course at The University of Georgia. This joint venture proves to be valuable for both sophomore engineers and elementary science students. © 2007 TEMPUS Publications. en
heal.journalName International Journal of Engineering Education en
dc.identifier.issue 5 en
dc.identifier.volume 23 en
dc.identifier.spage 894 en
dc.identifier.epage 901 en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση DSpace


Σύνθετη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές