HEAL DSpace

Who shops where? Retail food market choices in Taiwan

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Li, H-S en
dc.contributor.author Houston, JE en
dc.date.accessioned 2014-06-06T06:45:46Z
dc.date.available 2014-06-06T06:45:46Z
dc.date.issued 2004 en
dc.identifier.issn 10454446 en
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.1300/J038v10n01_03 en
dc.identifier.uri http://62.217.125.90/xmlui/handle/123456789/2601
dc.subject Consumer choice en
dc.subject Consumer preferences en
dc.subject Demographic factors en
dc.subject Food markets en
dc.subject Stepwise logistic regression en
dc.subject Taiwan en
dc.title Who shops where? Retail food market choices in Taiwan en
heal.type other en
heal.identifier.primary 10.1300/J038v10n01_03 en
heal.publicationDate 2004 en
heal.abstract The Food Industry Research and Development Institute conducted a nationwide survey of 1,200 consumers in Taiwan in 1999. We apply stepwise logistic regression to identify significant sociodemographic factors, such as gender, age, and others, which sway the choice of each of six major types of food markets and to identify promotional factors which positively or negatively influence consumers' preferences for that outlet. For the six market types, sociodemographic factors affect consumers' choices of markets differently in each case, but marketing factors also influence choices of which type of marketplace to use most frequently. © 2004 by The Haworth Press, Inc. All rights reserved. en
heal.journalName Journal of Food Products Marketing en
dc.identifier.issue 1 en
dc.identifier.volume 10 en
dc.identifier.doi 10.1300/J038v10n01_03 en
dc.identifier.spage 47 en
dc.identifier.epage 66 en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση DSpace


Σύνθετη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές