HEAL DSpace

Repercussions of consumer confusion for late introduced differentiated products

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Chryssochoidis, G en
dc.date.accessioned 2014-06-06T06:44:11Z
dc.date.available 2014-06-06T06:44:11Z
dc.date.issued 2000 en
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.1108/03090560010321992 en
dc.identifier.uri http://62.217.125.90/xmlui/handle/123456789/1729
dc.subject Consumer Behaviour en
dc.subject Differentiated Products en
dc.subject Market Research en
dc.subject Organic Food en
dc.subject Product Differentiation en
dc.title Repercussions of consumer confusion for late introduced differentiated products en
heal.type journalArticle en
heal.identifier.primary 10.1108/03090560010321992 en
heal.publicationDate 2000 en
heal.abstract Late introduced differentiated products are at a disadvantage compared to existing products in the marketplace as they suffer from consumer confusion regarding such differentiation. This confusion has several important repercussions ultimately resulting into a slow diffusion and limited success of the late introduced differentiated products in the marketplace. This study attempts to explain the problem using data regarding organic food en
heal.journalName European Journal of Marketing en
dc.identifier.doi 10.1108/03090560010321992 en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση DSpace


Σύνθετη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές