HEAL DSpace

Customization of product technology and international new product success: mediating effects of new product development and rollout timeliness

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Chryssochoidis, G en
dc.contributor.author Wong, V en
dc.date.accessioned 2014-06-06T06:44:08Z
dc.date.available 2014-06-06T06:44:08Z
dc.date.issued 2000 en
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.1016/S0737-6782(00)00045-X en
dc.identifier.uri http://62.217.125.90/xmlui/handle/123456789/1705
dc.subject International Marketing en
dc.subject Multinational Companies en
dc.subject New Product Development en
dc.subject New Products en
dc.subject Product Development en
dc.subject Production Management en
dc.subject Time Scale en
dc.title Customization of product technology and international new product success: mediating effects of new product development and rollout timeliness en
heal.type journalArticle en
heal.identifier.primary 10.1016/S0737-6782(00)00045-X en
heal.publicationDate 2000 en
heal.abstract Offering a standardized product for different country markets may enable companies to accomplish fast product development and multicountry rollout, whereas also enjoying substantial cost benefits. However, not all manufacturers serving multicountry markets can adopt a standardized product strategy. Where technological requirements, standards, and approval procedures vary substantially across countries, manufacturers invariably must adapt the product’s technology to fit individual country en
heal.journalName Journal of Product Innovation Management en
dc.identifier.doi 10.1016/S0737-6782(00)00045-X en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση DSpace


Σύνθετη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές