HEAL DSpace

Rolling out new products across country markets: An empirical study of causes of delays

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Chryssochoidis, G en
dc.contributor.author Wong, V en
dc.date.accessioned 2014-06-06T06:43:33Z
dc.date.available 2014-06-06T06:43:33Z
dc.date.issued 1998 en
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.1016/S0737-6782(97)00065-9 en
dc.identifier.uri http://62.217.125.90/xmlui/handle/123456789/1361
dc.subject Empirical Study en
dc.subject New Product Development en
dc.subject New Products en
dc.subject Profitability en
dc.subject Course of Action en
dc.title Rolling out new products across country markets: An empirical study of causes of delays en
heal.type journalArticle en
heal.identifier.primary 10.1016/S0737-6782(97)00065-9 en
heal.publicationDate 1998 en
heal.abstract Faced with the challenge of launching a new product into numerous countries, managers may view a sequential rollout as the prudent course of action. Rather than launching the product simultaneously in diverse countries, they may believe they can reduce risk by launching first in one or two countries, and then in others. However, this strategy overlooks the interplay between timeliness en
heal.journalName Aquacultural Engineering en
dc.identifier.doi 10.1016/S0737-6782(97)00065-9 en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση DSpace


Σύνθετη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές