dc.contributor.advisor |
Μαλινδρέτος, Γεώργιος |
|
dc.contributor.author |
Γκέκης, Κωνσταντίνος N. |
|
dc.date.accessioned |
2015-09-24T09:22:08Z |
|
dc.date.available |
2015-09-24T09:22:08Z |
|
dc.date.issued |
2015-09-24 |
|
dc.date.submitted |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10329/6110 |
|
dc.description |
Η Βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή |
el |
dc.description.abstract |
Η αγορά των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι μία διαρκώς αναπτυσσόμενη αγορά και υπάρχουν πολλοί παράγοντες που συμβάλλουν στην διαμόρφωση των χαρακτηριστικών της.
Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται στα πρώτα κεφάλαια μια βιβλιογραφιή ανασκόπηση σχετικά με την εξέλιξη τις τάσεις, αλλά τους προβληματισμούς που δημιουργούνται, από τη στιγμή που τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας εμφανίστηκαν στο Ελληνικό λιανεμπόριο μέχρι και σήμερα καθώς και καταγραφή των προοπτικών τους.
Ακόμη, με την συλλογή και επεξεργασία πρωτογενών στοιχείων τόσο από ερωτηματολόγια όσο και από καταγραφές τιμών προϊόντων σε σούπερ μάρκετ, προσπαθήσαμε να σκιαγραφήσουμε το προφίλ, την στάση, αλλά και το οικονομικό όφελος των καταναλωτών που προτιμούν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. |
el |
dc.description.abstract |
Private label’s market is an ever growing market and there are many factors that contribute to the shaping of its features.
The first chapters of the present thesis are a literature review on the development, trends, but the concerns raised, since private label products appeared in Greek retail market until today and also recording their perspective.
Furthermore, the collection and processing of primary data from both questionnaires and quotations from products to supermarkets, we tried to outline the profile, the attitude, and the economic benefit of consumers buying private label products. |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.subject |
Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας |
el |
dc.subject |
Λιανεμπόριο |
el |
dc.subject |
Συμπεριφορά καταναλωτή |
el |
dc.title |
Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στη βιομηχανία τροφίμων. Τάσεις, πρακτικές και προβληματισμοί. |
el |
dc.type |
Μεταπτυχιακή εργασία |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.generalDescription |
Η Βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης |
el |
heal.publicationDate |
2015 |
|
heal.abstract |
Η αγορά των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι μία διαρκώς αναπτυσσόμενη αγορά και υπάρχουν πολλοί παράγοντες που συμβάλλουν στην διαμόρφωση των χαρακτηριστικών της.
Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται στα πρώτα κεφάλαια μια βιβλιογραφιή ανασκόπηση σχετικά με την εξέλιξη τις τάσεις, αλλά τους προβληματισμούς που δημιουργούνται, από τη στιγμή που τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας εμφανίστηκαν στο Ελληνικό λιανεμπόριο μέχρι και σήμερα καθώς και καταγραφή των προοπτικών τους.
Ακόμη, με την συλλογή και επεξεργασία πρωτογενών στοιχείων τόσο από ερωτηματολόγια όσο και από καταγραφές τιμών προϊόντων σε σούπερ μάρκετ, προσπαθήσαμε να σκιαγραφήσουμε το προφίλ, την στάση, αλλά και το οικονομικό όφελος των καταναλωτών που προτιμούν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. |
el |
heal.abstract |
Private label’s market is an ever growing market and there are many factors that contribute to the shaping of its features.
The first chapters of the present thesis are a literature review on the development, trends, but the concerns raised, since private label products appeared in Greek retail market until today and also recording their perspective.
Furthermore, the collection and processing of primary data from both questionnaires and quotations from products to supermarkets, we tried to outline the profile, the attitude, and the economic benefit of consumers buying private label products. |
en |
heal.advisorName |
Μαλινδρέτος, Γεώργιος |
el |
heal.academicPublisher |
ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης |
el |
heal.academicPublisherID |
aua |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|
dc.contributor.department |
ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης |
el |
dc.description.degree |
Ολοκληρωμένη ανάπτυξη και διαχείριση του αγροτικού χώρου |
el |