HEAL DSpace

Σημασία και εφαρμογή σύγχρονων εργαλείων ηλεκτρονικού εμπορίου αγροτικών προϊόντων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Μαλινδρέτος, Γεώργιος
dc.contributor.author Στεφάνου, Ελένη Ι.
dc.date.accessioned 2015-09-08T10:54:20Z
dc.date.available 2015-09-08T10:54:20Z
dc.date.issued 2015-09-08
dc.date.submitted 2014
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/5959
dc.description Η Βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή el
dc.description.abstract Οι σύγχρονες τάσεις στο παγκόσμιο και ευρωπαϊκό γίγνεσθαι καλούν τον Έλληνα αγρότη να εγκαταλείψει το προφίλ του παραδοσιακού αγρότη- παραγωγού και να μεταμορφωθεί στον αγρότη-επιχειρηματία. O σύγχρονος μικρομεσαίος αγρότης καλείται να λειτουργεί ως μικρομεσαίος επιχειρηματίας πια, εξοικειωμένος με τις σύγχρονες τάσεις του εμπορίου για τη διακίνηση ποιοτικών και ασφαλών προϊόντων, καλύπτοντας τις ανάγκες του σύγχρονου και απαιτητικού καταναλωτή. Η ανάπτυξη των σύγχρονων εργαλείων του ηλεκτρονικού εμπορίου βοηθάει τον Έλληνα αγρότη να προσαρμοστεί το συντομότερο δυνατό στη νέα πραγματικότητα. Στη διεθνή και ελληνική βιβλιογραφία υπάρχει πληθώρα άρθρων, δεδομένων και μοντέλων αναφορικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο τυποποιημένων προϊόντων. Από το συγκεκριμένο ερευνητικό πεδίο απουσιάζει το αγροτικό προϊόν ως αντικείμενο διαπραγμάτευσης και αγοραπωλησίας στις ηλεκτρονικές αγορές (e-markets), ενώ φαίνεται να μην έχει αποτυπωθεί ακόμα η κρίσιμη επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο σύγχρονο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η μελέτη περιπτώσεως (thefoodhub.gr) που αναλύεται διεξοδικά στο πλαίσιο της τρέχουσας μεταπτυχιακής διατριβής, έδειξε ότι τα σύγχρονα εργαλεία του ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να αποτελέσουν για τους μικρομεσαίους Έλληνες αγρότες ένα μέσο που θα προσδώσει εξωστρέφεια στις επιχειρήσεις τους, απαντώντας στο πρόβλημα της χαμηλής ανταγωνιστικότητας των προϊόντων τους. el
dc.description.abstract In nowadays, the market trends demand from the Greek farmer to totally change his profile and get transformed to a modern small-medium (SM) entrepreneur. The contemporary small-medium size farmer should operate as an entrepreneur who is updated with the latest trends of the modern commerce, and familiar with the safe logistics of high-quality and vulnerable agricultural cultural products, so that to cover the needs of the most demanding consumer. The contemporary tools of e-commerce are calling the Greek farmer to adapt to the new reality as soon as possible. There is a plenty of papers, books and data - both in the international and Greek literature - on the e-commerce of standardised products. However there is a lack of research on the e-markets and e-commerce of agricultural products. Moreover, existing studies appear not to have encompassed the major influence of social media on the modern practise of e-commerce. The case study (thefoodhub.gr project) analysed within the framework of the current dissertation, revealed that the contemporary e-commerce tools offer the potential to the Greek farmer to make his/her business more extrovert, increasing at the same time the competitiveness of his/her products. el
dc.language.iso el el
dc.subject Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject Αγροτικά προϊόντα el
dc.subject Εφοδιαστική αλυσίδα αγροτικών προϊόντων el
dc.subject Αγροτική επιχειρηματικότητα el
dc.title Σημασία και εφαρμογή σύγχρονων εργαλείων ηλεκτρονικού εμπορίου αγροτικών προϊόντων el
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
heal.type masterThesis
heal.generalDescription Η Βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
heal.publicationDate 2014
heal.abstract Οι σύγχρονες τάσεις στο παγκόσμιο και ευρωπαϊκό γίγνεσθαι καλούν τον Έλληνα αγρότη να εγκαταλείψει το προφίλ του παραδοσιακού αγρότη- παραγωγού και να μεταμορφωθεί στον αγρότη-επιχειρηματία. O σύγχρονος μικρομεσαίος αγρότης καλείται να λειτουργεί ως μικρομεσαίος επιχειρηματίας πια, εξοικειωμένος με τις σύγχρονες τάσεις του εμπορίου για τη διακίνηση ποιοτικών και ασφαλών προϊόντων, καλύπτοντας τις ανάγκες του σύγχρονου και απαιτητικού καταναλωτή. Η ανάπτυξη των σύγχρονων εργαλείων του ηλεκτρονικού εμπορίου βοηθάει τον Έλληνα αγρότη να προσαρμοστεί το συντομότερο δυνατό στη νέα πραγματικότητα. Στη διεθνή και ελληνική βιβλιογραφία υπάρχει πληθώρα άρθρων, δεδομένων και μοντέλων αναφορικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο τυποποιημένων προϊόντων. Από το συγκεκριμένο ερευνητικό πεδίο απουσιάζει το αγροτικό προϊόν ως αντικείμενο διαπραγμάτευσης και αγοραπωλησίας στις ηλεκτρονικές αγορές (e-markets), ενώ φαίνεται να μην έχει αποτυπωθεί ακόμα η κρίσιμη επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο σύγχρονο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η μελέτη περιπτώσεως (thefoodhub.gr) που αναλύεται διεξοδικά στο πλαίσιο της τρέχουσας μεταπτυχιακής διατριβής, έδειξε ότι τα σύγχρονα εργαλεία του ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να αποτελέσουν για τους μικρομεσαίους Έλληνες αγρότες ένα μέσο που θα προσδώσει εξωστρέφεια στις επιχειρήσεις τους, απαντώντας στο πρόβλημα της χαμηλής ανταγωνιστικότητας των προϊόντων τους. el
heal.abstract In nowadays, the market trends demand from the Greek farmer to totally change his profile and get transformed to a modern small-medium (SM) entrepreneur. The contemporary small-medium size farmer should operate as an entrepreneur who is updated with the latest trends of the modern commerce, and familiar with the safe logistics of high-quality and vulnerable agricultural cultural products, so that to cover the needs of the most demanding consumer. The contemporary tools of e-commerce are calling the Greek farmer to adapt to the new reality as soon as possible. There is a plenty of papers, books and data - both in the international and Greek literature - on the e-commerce of standardised products. However there is a lack of research on the e-markets and e-commerce of agricultural products. Moreover, existing studies appear not to have encompassed the major influence of social media on the modern practise of e-commerce. The case study (thefoodhub.gr project) analysed within the framework of the current dissertation, revealed that the contemporary e-commerce tools offer the potential to the Greek farmer to make his/her business more extrovert, increasing at the same time the competitiveness of his/her products. en
heal.advisorName Μαλινδρέτος, Γεώργιος el
heal.academicPublisher ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
heal.academicPublisherID aua
heal.fullTextAvailability true
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Ολοκληρωμένη ανάπτυξη και διαχείριση του αγροτικού χώρου el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση DSpace


Σύνθετη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές