HEAL DSpace

Η μέτρηση των βασικών παραγόντων της αξίας της επωνυμίας και η εξέτασή της ως παράγοντα που οδηγεί στην αφοσίωση του καταναλωτή. Η περίπτωση του εμπορικού σήματος Life στο χώρο των συσκευασμένων χυμών.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Λαζαρίδης, Παναγιώτης
dc.contributor.author Αϊβάζογλου, Μαρία Γ.
dc.date.accessioned 2011-03-22T09:24:06Z
dc.date.available 2011-03-22T09:24:06Z
dc.date.issued 2011-03-22T09:24:06Z
dc.date.submitted 2011
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/217
dc.description Η Βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή el
dc.description.abstract Η συγκεκριµένη διπλωµατική έρευνα έχει ως σκοπό της την µελέτη της σχέσης της αξίας της επωνυµίας καθώς και των υπόλοιπων παραγόντων που οδηγούν στην ύπαρξη πελατειακής πίστης. Συγκεκριµένα, µελετήθηκε το πώς οι επιµέρους διαστάσεις της αξίας της επωνυµίας, η αξία του προϊόντος και η εµπιστοσύνη στην επωνυµία επιδρούν µε την πελατειακή πίστη µέσω της ικανοποίησης. Για την µελέτη αυτή πραγµατοποιήθηκε έρευνα στους καταναλωτές χυµών ψυγείου και συγκεκριµένα στους καταναλωτές του προϊόντος Life της εταιρείας ΔΕΛΤΑ. Στον πρώτο τµήµα της διατριβής παρουσιάζεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση γύρω από τους υπό µελέτη παράγοντες, ενώ στο δεύτερο τµήµα παρουσιάζονται οι αναλύσεις και τα συµπεράσµατα που προέκυψαν από την έρευνα. Τα αποτελέσµατα της έρευνας επαλήθευσαν τις ερευνητικές υποθέσεις δηλαδή την ύπαρξη των σχέσεων αυτών, τονίζοντας την σπουδαιότητα της σηµασίας της πελατειακής πίστης και τα οφέλη που προσφέρει στην επιχείρηση. el
dc.description.abstract The main purpose of this study was the investigation of the relationship between Brand Equity and the others factors who leads to the Customer Loyalty. Specially, it was studied how the different aspects of Brand Equity, Product Value and Brand Trust affect Customer Loyalty through Satisfaction. For accomplish this study, we made a survey on juice consumers and particular on those who consume the product Life of the company DELTA. In the first part of thesis presents the literature review of the studied factors, while in the second presents the analysis and conclusions which drawn from the research. These results verified the hypotheses of the research, that these relations between factors are existence, emphasized the importance of customer loyalty and the benefits that offers to the company. el
dc.language.iso el el
dc.subject Πελατειακή πίστη el
dc.subject Εμπιστοσύνη el
dc.subject Ικανοποίηση el
dc.subject Αντιλαμβανόμενη ποιότητα el
dc.subject Επώνυμα προϊόντα el
dc.subject Αναγνωρισιμότητα της μάρκας el
dc.subject Συμπεριφορά καταναλωτή el
dc.subject Χυμοί φρούτων el
dc.title Η μέτρηση των βασικών παραγόντων της αξίας της επωνυμίας και η εξέτασή της ως παράγοντα που οδηγεί στην αφοσίωση του καταναλωτή. Η περίπτωση του εμπορικού σήματος Life στο χώρο των συσκευασμένων χυμών. el
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
heal.type masterThesis
heal.generalDescription Η Βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή el
heal.classification Customer loyalty en
heal.classification Brand choice en
heal.classification Brand loyalty en
heal.classification Brand name products en
heal.classification Fruit juice industry -- Greece en
heal.classification Fruit juices en
heal.classification Consumers' preferences -- Research -- Greece en
heal.classification Consumer behaviour -- Research -- Greece en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
heal.publicationDate 2011
heal.abstract Η συγκεκριµένη διπλωµατική έρευνα έχει ως σκοπό της την µελέτη της σχέσης της αξίας της επωνυµίας καθώς και των υπόλοιπων παραγόντων που οδηγούν στην ύπαρξη πελατειακής πίστης. Συγκεκριµένα, µελετήθηκε το πώς οι επιµέρους διαστάσεις της αξίας της επωνυµίας, η αξία του προϊόντος και η εµπιστοσύνη στην επωνυµία επιδρούν µε την πελατειακή πίστη µέσω της ικανοποίησης. Για την µελέτη αυτή πραγµατοποιήθηκε έρευνα στους καταναλωτές χυµών ψυγείου και συγκεκριµένα στους καταναλωτές του προϊόντος Life της εταιρείας ΔΕΛΤΑ. Στον πρώτο τµήµα της διατριβής παρουσιάζεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση γύρω από τους υπό µελέτη παράγοντες, ενώ στο δεύτερο τµήµα παρουσιάζονται οι αναλύσεις και τα συµπεράσµατα που προέκυψαν από την έρευνα. Τα αποτελέσµατα της έρευνας επαλήθευσαν τις ερευνητικές υποθέσεις δηλαδή την ύπαρξη των σχέσεων αυτών, τονίζοντας την σπουδαιότητα της σηµασίας της πελατειακής πίστης και τα οφέλη που προσφέρει στην επιχείρηση. el
heal.abstract The main purpose of this study was the investigation of the relationship between Brand Equity and the others factors who leads to the Customer Loyalty. Specially, it was studied how the different aspects of Brand Equity, Product Value and Brand Trust affect Customer Loyalty through Satisfaction. For accomplish this study, we made a survey on juice consumers and particular on those who consume the product Life of the company DELTA. In the first part of thesis presents the literature review of the studied factors, while in the second presents the analysis and conclusions which drawn from the research. These results verified the hypotheses of the research, that these relations between factors are existence, emphasized the importance of customer loyalty and the benefits that offers to the company. en
heal.advisorName Λαζαρίδης, Παναγιώτης el
heal.academicPublisher ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
heal.academicPublisherID aua
heal.fullTextAvailability true
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00003738
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων Τροφίμων και Γεωργίας el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση DSpace


Σύνθετη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές